2006 – Naar de Orkneys I

Koffie van het ontbijt op de boot.

Koffie van het ontbijt op de boot.

(11/8/2006) Ad rijdt in een keer door naar Dalwhinnie. Doel van de dag: Aviemore. Het kost meer dan een uur om de camping ook echt te vinden. Al zoekende had Ad een restaurant gezien. ± 300 m lopen vanaf de camping, schatte hij zo. Ha!
Terwijl we er heen liepen bleek het veel verder. Bij iedere bocht hoopten we daarachter het restaurant te vinden. Zeker 2 kilometer verder kwamen we aan bij de Rowan Tree.
 
IMG_0855De camping was het niet helemaal. Kijk ik ga op vakantie om voor nieuwe uitzichten. Deze camping in het bos had een heel hoog ‘Veluwe’ gehalte. Prachtig. Alleen ik heb 40 jaar op de Veluwe gewoond en een dennenbos geeft mij geen vakantiegevoel!
IMG_0853Uit principe klaag ik niet over sanitair. Zonder dat principe zou ik over de douches e.e.a. te vertellen hebben. Veel erger waren de mede gasten. Oekraïners die het dood normaal vonden om hun house muziek zo hard te zetten dat iedereen ervan kon meegenieten.
’s Nachts lagen we er net lekker in toen de Oekraïense buren thuis kwamen. De Techno house ging aan en bleef aan. Ad en ik waren het er snel over eens. Op deze camping bleven we niet.

 

Geef een reactie

