Hamsteren!

Voor de mannen heb ik een stapel brooddoosjes, totaal 6.

Mijn echtgenoot gebruikt er af en toe één, mijn jongste zoon neemt er elke dag ook één mee naar school. Allebei zetten ze die na gebruik braaf in de afwasmachine.

Blijven er in theorie nog 4 over. Zoon nr. 2, Tas van 19 is er niet zo goed om ze terug te zetten.

Dus toen de brooddoosjes laatst een keer op waren vroeg ik hem een keer of hij ze op zijn kamer aan het hamsteren was. Zwaar overdreven vond hij die vraag. Hij “her”gebruikte ze zonder dat ze tussendoor in de afwasmachine te zetten. Hij had er één, hooguit TWEE op zijn kamer en dat is nog geen hamsteren.

Gisteren heeft hij blijkbaar zijn kamer opgeruimd……

Natuurlijk is dit geen hamsteren


en stond dit bij de afwas…… maar toen ik hem nog een keer vroeg of dit hamsteren te noemen was vond hij het nog steeds een belachlijke vraag. Haha ik had niet anders verwacht.

Geef een reactie

