Voetbal mania

Hier was de tv eerst uit. Jongste zoon van 10 was braaf naar bed (had niet eens gevraagd of hij mocht kijken) en stiefzoon van 18 gaf eerst een nurkse grom toen ik tegen hem zei dat de tv wel aan mocht hoor.
“Italië ging toch winnen…”5 min later hoor ik achter me de tv toch aangaan. Samen met zijn vader zitten ze in een mopperige bui te kijken. Ze hebben weinig vertrouwen in Oranje.

Na een kwartiertje komt mijn jongste uit bed en ik laat hem “even” kijken. Hij is mooi op tijd voor de eerste goal. Dan slaat de stemming bij de mannen helemaal om en worden ze gek bij de 2e goal. Ik heb niet eens meer geprobeerd om Ezra weer naar bed te sturen voor de wedstrijd afgelopen was.
Ik heb bij de keukentafel de krant gelezen en daarna geprobeerd een brief te schrijven, dat viel niet mee.
 

 

Geef een reactie

