Kars in Turkije

Photobucket
Foto: Ellen Besselink
Ellen en Jos in Kars

Nee mijn middelste zoon Kars verblijft nu niet in Turkije.

Vrienden van mij, Ellen en Jos (zie mijn bovenste link) rijden in een grote camper door Oost-Europa. Een paar dagen geleden zag ik tot mijn verbazing op haar blog dat ze in Georgië aangekomen waren? Een land wat al weken in oorlog was?

Inmiddels hebben ze het nieuws ook mee gekregen en konden ze nog net op tijd het land veilig verlaten. En rijden ze weer door Turkije.

Door de streek/stad Kars. Ik had ooit een mailtje gestuurd met de vraag, ALS je daar langs komt, wil je dan een foto maken van het naambordje van de stad?

Mijn middelste zoon heet Kars. Een tijdje geleden kwam hij op het idee om zijn naam te googlen. Dat leverde verrassende vondsten op, oa dat er ook een stad met die naam is. Helemaal toevallig omdat zijn achternaam ook een (Duitse) stad is.

Geef een reactie

