Steencirkels op Arran

Op Aran zijn diverse steencirkels die allemaal langs één wandelpad te vinden zijn. Het valt ons niet mee om het bord te vinden langs de weg rond het eiland, parkeren van de auto is nog lastiger maar dat houd ons niet tegen.
Photobucket Het uitzicht rond het pad is fenomenaal. Doordat ik steeds weer een uitzicht zie wat ik op de foto MOET zetten raak ik een beetje achter. De mannen lopen stug door.Photobucket
Photobucket
Na een kilometer of zo komen we bij de eerste en mooiste steencirkel.
Photobucket
Er zijn diverse steencirkels. Niet zo indrukwekkend als Stonehenge natuurlijk maar op hun eigen manier heel speciaal. Ook staan er grote Standing Stones.
Photobucket
Photobucket

Een laatste plaatje. Na deze heb ik er nog heel veel gemaakt hoor maar die ga ik hier niet allemaal neerzetten.

Geef een reactie

