Ik denk dat ze honger hebben

Mijn plan was om eerst mijn camera in stelling te brengen voor ik de zak met brood zou pakken. Kansloos, zodra ze mijn fiets met plastic tas aan het stuur zagen parkeren kwamen ze met grotere snelheid dan gebruikelijk aangehold.

Op de achtergrond ons winkelcentrum Bachplein in Holtenbroek. Hier komen de ganzen zelden maar ik vermoed dat ze weten dat ze hier meer kans maken op extra eten.

Ook deze solitaire zwaan kwam zijn deel halen. Zonder problemen pakte hij een stuk knäckebröt van me aan. De meeuwen heb ik niets gegeven maar ik schat dat ze 60% van wat ik uitgestrooid heb weg gesnaaid hebben.

En nog een impressie uit onze eigen tuin,

Geef een reactie

