Lekker eten op de camping. Honger maakt rauwe bonen zoet….

Een van mijn vakantie liefhebberijen is winkelen bij een Tesco, Sainsbury of een goed gesorteerde Co-op. Vooral bij de afdeling kant-en-klaar in blik staan allerlei gerechten waar ik in Nederland nog nooit van gehoord heb. Ik moet ze uitproberen. Alleen Spam en Ham in blik laat ik links liggen ….. dat valt voor mij in de categorie

Vies/Echt niet te eten/”Ik heb nog liever niks!”

 

IMG_0348 IMG_0349

 

 

 

Corned Beef Hash. Ik had er nog nooit van gehoord. Corned beef lust ik wel. Volgens het etiket een combinatie van rundvlees en aardappels. De eerste keer verwarmde ik het zo uit het blikje. Conclusie: lekker, alleen veel te weinig aardappels, amper 15%, van mij hadden er meer piepers door gemogen. Daarna combineerde ik het met een blikje kikkererwten en een zakje gemengde sla. Dat was echt smullen! Graag had ik wat blikjes meegenomen naar huis als souvenier, maar ik heb ze na Linlithgow nergens meer in een winkel zien staan.

  

 

 Mijn eerlijk gejatte souveniers uit Normandie kwamen goed van pas. Lief toch dit duo?

 

 

 

Geef een reactie

