When will I see you again?

De laatste dag van deze vakantie. Als alles goed is ben ik nu op vakantie in Schotland, en slaap ik nu in een B&B in de buurt van Edinburgh. Straks nemen we het vliegtuig naar Weeze (Duitsland bij Venlo vlak over de grens) en rijden we met de auto weer naar huis. 

De laatste dag van het VKblog.We zijn al een paar dagen onderweg dus als het VKblog op het allerlaatst gered is, dan weet ik daar niks van. De pessismiste in mij rekent er niet op, met name vanwege het halstarrige zwijgen van De heren van de Volkskrant.

Oktober 2007 ben ik begonnen met een Volkskrantblog. Ik reageerde af en toe bij Kees Smit en wilde van dat lelijke vraagtekenhoofd af. Al snel ontdekte ik dat het VKblog een veel leuker blog was dan www.web-log.nl

Ontzettend jammer dat we op zwart gaan. Dat ze bij de papieren krant op de centjes moeten letten is logisch. Dat ze dan voor zichzelf kiezen begrijp ik ook. Maar dat de heren van de Volkskrant daarna elk gesprek weigerden  …… begrijp ik niks van. Je zou bijna gaan denken dat ze een hekel aan webloggers hebben. 

Ik ga jullie Vkbloggers vreselijk missen, dat weet ik nu al terwijl ik dit schrijf in voorbereiding op het afscheid. Wie weet komt er elders een nieuwe blogplek à la het Vkblog. Ik heb mijn bescheiden archief al naar een oud WordPress blog verplaatst. Verder wil er nog niet over nadenken.

Ik hoop tot zien ergens op het Internet. Of op een bloggersbijeenkomst?  

10 thoughts on “When will I see you again?

  1. Goedemorgen Karin!

    Nee, ik heb mijn spullen (paspoort, iMac, Nikon, cd’s, enz.) nog steeds niet terug want (hou je vast!) de sleutelbeheerder van de opslagruimte in de rechtbank is met vakantie!!! En behelp me in het internetcafe (zonder witte chocomelk…)
    Mijn beproevingen zijn dus de wereld nog niet uit.
    Het is me gelukt om een wordpressje (kijk maar) te maken maar verder moet ik als een volslagen digibeet opnieuw beginnen. Ik kan nergens vinden hoe ik mijn eigen blog kan opmaken. Jij?
    Wa’s je telefoonnummer? Wa’s je mail? Skype? (Ik ben alles kwijt.)
    En verder zit ik tegen een instorting aan (misselijk, duizelig, overal bulten, en ook nog eens kiespijn.) Ik kan niet in mijn bank want in NL hebben ze (ING) de formulieren (wachtwoordwijzigen?) naar een verkeerd adres gestuurd!
    Dus…

    Warme groet,
    Cees

Geef een reactie

