Keulen in April en nu Keulen in mei.

Het idee was leuk, in de praktijk was de uitvoering van mijn laatste verjaardag een groot fiasco. Ik ga niet vertellen wat er mis ging.

Echtgenoot bedacht dat we het samen over moesten doen. Vandaar dat we woensdag 18 mei op de ICE van Amsterdam naar Frankfurt stapten. Wij reden mee van Arnhem naar Köln. Hotel lag op een paar minuten lopen van Hauptbahnhof Köln, het trein kaartje bleek goedkoper dan de auto ons kon brengen. (€16,- pp voor een enkele reis Zwolle – Köln!)

Zo kwam het dat we woensdagavond op een terrasje naar de Dom zaten te kijken….

  

7 thoughts on “Keulen in April en nu Keulen in mei.

  1. Die Dom ja. Ik was er in 1959 met een reisbus van kostschool. Ja, ik heb wat gekotst want ik was wagenziek. Maar de Dom heb ik gezien, en ook toen (na de oorlog) in de steigers. Prachtige kerk en interessante schatkamer en crypte.

    Veel pleziergegroetje

Geef een reactie

