De-een-laatste dag of nog niet, dat is de vraag.

Negen dagen geleden vroeg ik me af of de Calendula nog zou gaan bloeien voor het VK op zwart gaat.

Afijn, het is vandaag 31 mei, dit is de dikste knop die in mijn tuin staat.

 

Maar het heeft er alle schijn van dat we nog wat langer door mogen bloggen, tot www.web-log.nl zover is dat ze een ‘tool’ voor ons hebben. Niet dat een van beide partijen ons daarover informeert …… ja waarom zouden ze dat ook doen.

Fatsoen, dat is zooooooooooo van de vorige eeuw.

 

Ook in mijn tuin doet het ‘onkruid’ het beter.

5 thoughts on “De-een-laatste dag of nog niet, dat is de vraag.

  1. Tja, de enige die nog fatsoen kunnen opbrengen (door op tijd te gaan bloeien) zijn de bloemen, zo lijkt het wel. Maar de Calendula blijft dwarsliggen. Mist zij een ‘tool’? (GEREEDSCHAP) Ik hoop van harte dat De Volkskrant ter ziele gaat, met man en muis.

    Ceesgegroetje

Geef een reactie

