Gevonden in Limburg

Vanuit de verte zag ik vier schapen in de berm, netjes op een rij. Dichterbij vroeg ik me af waar het hek was?

Na de Galloway soep dacht ik bij dit bordje, HIER lopen de Galloways’s!

Dus niet, roodbonte pinken. Ze keken mij bijzonder argwanend aan. Natuulijk hebben we de 25 meter in acht genomen. Dankzij de ZOOOOMlens lijken ze dichterbij.

 

Een een uur nadat ik per sms vernomen had van een onweer alarm in Geleen, werd het in Ool ook donker. Aanvankelijk was het een regenbui waar ik om lachte, helaas verging het lachen mij 10 min later….

De onweersvliegs waren ook van de partij.

Was getekend uw zwervende fotoblogster….

 

6 thoughts on “Gevonden in Limburg

  1. ‘Onweersvliegs’?
    Wat is Nederland toch mooi hé? Stenen schapen, scheve horizonnen, futen, distels en korstmossen. Het kan niet op. Oja, en een zoomlens.

    Ceesgegroetje

  2. Mooie foto’s! Ik ga op schoolkamp naar de Drunense duinen. Ben je daar al eens wezen wandelen? Is echt aan te raden. Neem wel een kompas mee. Je verdwaalt er!

Geef een reactie

