Op zoek naar Limburg

Ff weg van alles. Zo ziet het eruit. Gaat dat lukken? Voor mij de grote vraag. Deze dag begon niet zo vroeg als gisteren. Gisteren ging de wekker om 5:00. Niet voor mij maar voor echtgenoot die de trein van 6:16 naar Amersfoort wilde halen. Taxi was op tijd, echtgenoot was op tijd op het station. Alleen was er bij Meppel een trein ontspoort die het hele schema in de war stuurde. Voor de richting Amersfoort/Utrecht stond er zowel een IC als een ST klaar. Alleen niemand die wist of ze zouden vertrekken en welke eerst zou vertrekken. Afijn, dat heeft bijna een uur geduurd. Ik leefde mee via de telefoon terwijl ik vnl dacht: “We hadden nog in BED kunnen liggen!” Woensdagavond lagen we er pas laat in, na het concert van Katie Melua in Amsterdam. Ja we komen nog eens ergens de laatste tijd. Vandaag is het Herten-Roermond. Echtgenoot vergadert in Geleen, tot een uur of vier, en ik heb de auto en de tijd voor mezelf. Tijd voor Limburgse gastvrijheid.

Aah daar is mijn soep. Talk to you later….

2 thoughts on “Op zoek naar Limburg

Geef een reactie

