Geen Internet, geen telefoon, geen tv en nu ook geen water….


Die telefoon en tv kunnen me natuurlijk geen fuck schelen. Gaan we toch ff met de buurvrouw koffie drinken? Alleen toen ik buiten kwam zag ik dit;

Mooie gelegeheid om het zeldzame watermadeliefje en waterrolklaver op de foto te zetten,

Mevrouw Merel zag haar kans voor een extra bad;

Hoe het kwam? Werkzaamheden. De mannen van Vitens kwamen, zagen en ……. dat overwinnen moeten ze nog even regelen. Gaat helemaal goed komen werd mij verzekerd.

4 thoughts on “Geen Internet, geen telefoon, geen tv en nu ook geen water….

  1. @Antoinette: ik was er nog op tijd bij om snel een grote pan water te vullen. Die ik overigens niet gebruikt heb. Alles doetet weer.

    @Cees: Zo zie je maar weer, ook in het welvarende NL kunnen de voorzieningen zomaar uitvallen.

    Wij hebben ook geen airco in huis. Op een dag als vandaag voelt dat wel als een gemis.

Geef een reactie

