Is bloggen uit?

Deze kleine pinguin is Percy. De gans heeft geen naam, ze is er een van de famous "White Geese of Holtenbroek"

Is bloggen uit? De sluiting van het Vkblog is met en zonder discussie een feit. Weblog is aan het migreren, dat zou misschien één dagje duren inmiddels is het drie weken en ze hebben geen idee hoe lang het nog gaat duren. Natuurlijk zijn ze achter de schermen hard aan het werk.

Vorige week kwam het nieuws van damomma dat ze ander werk gaat doen. Werk waar ze geld mee verdiend. Ik ga haar missen. Het archief is ook al weg, dus je kan niet gaan lezen waar Liz het over had. Deze pagina over Percy is nog leesbaar. Ik had me aangemeld en in 2009 kwam Percy voor 14 dagen naar Zwolle en ik heb een foto reportage van Percy in Zwolle gemaakt.

Links en rechts verdwijnen bloggers in het niets. Waar gaan ze heen? Was/is bloggen een tijdelijk verschijnsel?

Percy tussen de Zwolse Crocussen

7 thoughts on “Is bloggen uit?

  1. Ik vind veel nog veel anorexia-, religieuze bloggers en gewone spammers op het net.
    Maar het bloggen zoals dat op vkblog gebeurde is voorbij. Maar waren daar ook niet veel conflicten?
    Via facebook, hyves en Linkedin worden nog wel veel discussies gevoerd. Maar dat vind ik toch anders dan bloggen.
    vriendelijke groet

      • Meestal afgeschermd maar inderdaad letterlijk het uitwisselen hoe je kunt afvallen, vrienden en familie kunt belazeren, noem maar op.
        Overzichten hoe het te lage streefgewicht behaald moet worden enzovoorts.
        Bezorgde groet

  2. Wat een leuk idee om zon pinguïn de wereld rond te sturen… enne tja door het sluiten van en het migreren van een andere dienst, gaan vele loggers hun eigen kant op… ik ben sinds ruim een week op eigen benen komen te staan, door een eigen domein te nemen… omdat ik de migratie te lang vond duren… ik blog al bijna 8 jaar, en zou het echt missen als ik het niet meer mag doen…

    • Aline, jij verdwijnt dus niet.

      Die migratie duurt inderdaad veel te lang. Ik vraag me af hoeveel % van de bloggers al overgestapt is. Misschien houden ze alleen de digibeten over?

Geef een reactie

