Kermit de Kikker II

Soms als ik een idee aan het uitwerken ben, onstaan
halverweg ideeen voor verbetering of ben ik gewoon nieuwsgierig hoe het zou
worden als….. andere kleur, ander materiaal, iets groter iets kleiner etc etc. Of ben ik er gewoon nog niet klaar mee, reden voor mij om iets gewoon nog een keer te maken. Vroeger bree ik nooit gewoon één trui, of toen ik aan de cursus antroposofische poppen begon kon ik het niet opbrengen om maar één pop te maken (in tegenstelling tot het gros van de medecursisten) Het hoedje van zondag smaakte ernstig naar meer. Bij het
googelen van de tekst ontdekte ik dat “Times are Fun when you’re having flies!” van Kermit was, en dat er nog een grapige quote van hem is….. het hoedje lag al weken half af naast de naaimachine …. Afijn zie hier het vervolg.

Wie er nog een leuke quote weet ….. ik hou me aanbevolen.

 Oké, ik ben weg, verse hop plukken

4 thoughts on “Kermit de Kikker II

Geef een reactie

