Blogspot

Voor alle blogspot bloggers. Na erg veel tevergeefs pogingen om bij een blogspot vriend(in) een reactie achter te laten geef ik het nu op. IK kom er niet door. Geen idee waaraan dat ligt. IK heb een blogspot account, ik heb een google account, ik heb een firefoxbrowser.

Niets persoonlijks verder, ik kom er gewoon niet doorheen en ik heb er nu genoeg van.

4 gedachten over “Blogspot

  1. En als je ingelogd bent bij wordpress en dan staat er ergens dat je op een open id kunt reageren, of zelfs het grijze vlakje met de W van wordpress.
    Mij is het in ieder geval sinds kort gelukt, al zie ik niet altijd de achter gelaten reactie terug.

  2. Ik kom hier toevallig terecht – via Marmein. Ik had deze reactieproblemen ook bij verschillende bloggers die bloggen bij Blogger (blogspot). Deze bloggers moeten hun instellingen wijzigen: http://bit.ly/reyg3j. Het ligt dus niet aan jou! Frustrerend is het wel. Als je hun mailadres hebt: even een mail sturen zodat ze op de hoogte zijn van dit probleem.

Plaats een reactie