Via Duitsland naar Schotland

Rijden naar/door Duitsland ging gesmeerd. Alleen de Autobahn bratwurst ging niet door. Op vliegveld werd ook worst verkocht. Daar is het Bockwurst en geen Bratwurst. (een verschil dat mij nooit opgevallen was, Ad vond het belangrijk) We stonden op tijd in de rij, daarna begon het wachten. We vertrokken wat te laat en kwamen ook te laat aan bij Edinburgh Airport waar zeven wachtende vliegende vliegtuigen voor ons voor extra rondjes zorgden.Eindelijk een keer zonder

The Muirs Inn voldeed aan mijn verwachtingen. Typisch traditioneel oud Engels. Kruipdoor sluipdoor. Een kroeg (met een grote flat screen afgesteld op voetbal en andere sport), een lounge, en wat kamers die (we hebben ze niet gezien) ongetwijfeld allemaal verschillend zijn. Wij hebben een redelijk kleine slaapkamer met een aparte badkamer met bad en ook een kleine lounge met een grote flat screen. Twee tv’s! We kunnen (zuiver theoretisch) ruzie maken en apart tv kijken. Gelukkig maakt het Ad nooit veel uit waar we naar kijken. Ad kijkt naar mij.

Er is één minpuntje; het ontbijt. Dat zou in een papieren tas klaar staan. Cornflakes, één croissant en zo. Ik vond het al minimaal klinken toen ik het woord ‘continental’ hoorde. Ik hoopte maar dat het mee zou vallen. Helaas. Dat croissantje ging in mijn holle kies. Zonder de boter en jam die er bij zit ik smeer nooit croissants. Het kleine pakje Cornflakes smaakte ook naar meer…. gelukkig lagen er nog wat koekjes bij de koffie en waterkoker. Heerlijk!

De biscuits waren erg lekker…..

Zo lees je nog eens wat op de vroege morgen

2 thoughts on “Via Duitsland naar Schotland

Geef een reactie

