Mijn ov chipkaart…..

Gisteren  ging ik mijn ov chipkaart uitproberen, even naar Kampen.

Uitzicht op de brug bij aankomst per trein

In de bus werkte alles naar behoren. In- en weer uitgecheckt kwam op station Zwolle aan. Mooi weer alles naar wens. Alleen ….. in- of uitchecken voor de NS? Dat wilde niet lukken.

Hmm volgens de dame van informatie moest ik een ander kaartje kopen, en een nieuw ov chipkaart aanvragen. Dus, met een papieren kaartje naar Kampen. Daar zag ik dat ook Kampen een stedelijk museum heeft. Verder heb mijn voorraad postcrossingansichtkaarten uitgebreid en ging ik weer naar huis.

Uizicht aan de andere kant van de brug over de IJssel in Kampen

4 thoughts on “Mijn ov chipkaart…..

  1. Mooie fot , vooral die eerste. Ik heb mijn eerste postcrossing card binnen! Blij als een kind, vind het heel leuk om te doen,,, Ik heb mijn OV kaart nog niet geprobeerd, maar die van jou doet het dus niet goed begrijp ik?? Ik zal ‘m ook eens gaan testen.

    • Nou ja in de bus wel,
      in de trein eerst ook wel,
      maar later niet meer.

      Het is een oud kaartje, ik heb hem al jaren voor mijn dalurenabonnement,
      en moest sowieso mei 2012 vervangen worden. Dat doen we nu iets eerder.
      Ik heb een en ander gisteren op de bus gedaan. De brievenbus ziet me vaak tegenwoordig…

      tip: als de ov chippert het niet doet, ga klagen bij de info balie op het station. Als het een instellingsprobleem is kunnen zij het wellicht verhelpen.

Geef een reactie

