Update

Het was een tijdje stil hier. Gebrek aan inspiratie had daar mee te maken, maar groter was mijn ergernis over een lay-out probleem, mijn sidebar was weg. Niet helemaal, hij hing er onderaan het blog. Via de ‘Help’ en ‘faq’ kon ik uitvinden wat het probleem was. Ergens in een blog (of een widget) zat een foute code. Helaas heb ik in mijn zoektocht naar de oplossing een groot deel van mijn widgets verwijderd.

Waar ik de laatste tijd mijn energie in steek?

1) Nog steeds druk met rijlessen voor de motor. Ik ben inmiddels al een keer gezakt als een baksteen voor het examen motorvoertuigbeheersing. Daarna ben ik zonder overleg van rijschool gewisseld. Rijschool 1 heeft ook niets meer van zich laten horen… I rest my case. Nu heb ik een instructeur die wel les geeft.

2) Fikkie stoken in de openhaard in de tuin. Een paar weken geleden hebben we de heg radicaal laten snoeien. Doel; om weer fik te kunnen stoken.

Met een glaasje wijn erbij kan ik hier uren en uren naar kijken.

4 thoughts on “Update

Geef een reactie

