Stage

IMG_4814

Misschien een van de laatste foto’s die met mijn Canon gemaakt is

Jongste zoon loopt stage. Een week van 40 uur, net als alle andere derde klassers van zijn school. Dat was bijna fout gegaan toen ik vorige week dinsdag ontdekte dat het beoogde stage bedrijf van niets wist. En ook geen staigair wilde. Gelukkig, toen ik school belde heeft het stagebureau dat geweldig opgelost. Hij mag een week werken bij La Place bij de V&D hier in Zwolle.

En nu zit ik hier bij La Place met een warme witte chocolade melk en een perenbol. Ik zou als een echte papparazzi foto’s kunnen maken hoe hij naar wens koffie verkeerd, cappuccino, expresso of (zoals ik bestelde) warme witte chocolade melk maakt. Helaas, nog voor ik de V&D binnenstapte bleef de lens steken en nu wil mijn camera niet meer voor of achteruit.
Ik had mijn bezoek aangekondigd en gelijk uitgelegd dat ik zou doen alsof ik hem niet kende, en hij mocht ook doen als hij mij nog nooit gezien had. Dat lukte mij beter dan hem ….

Als ik met het kleine laptopje aan het worstelen ben om toegang op mijn blog te krijgen, komt opeens zoon bij me zitten. Wat een verrassing! Waarom? Hij had wat geld nodig.

2 thoughts on “Stage

Geef een reactie

