Lekker bezig

Omdat mijn kleinzoon lekker doorgroeit, en de huidige eigenaren van zijn wiegje ook weer in blijde verwachting zijn, is mijn ledikant van dik 50 jaar geleden van stal gehaald.

52 jaar geleden maakte mijn vader dit ledikant voor mij, nu staat het klaar voor zijn achterkleinzoon.

52 jaar geleden maakte mijn vader dit ledikant voor mij, nu staat het klaar voor zijn achterkleinzoon.

Alleen zijn matras en beddengoed in de loop van de tijd verloren gegaan. Omdat de maten niet standaard zijn liet ik van polyether een matrasje op maat snijden.
(Dat ging net zo simpel als ik het hier opschrijf. Bij Heymans Stofferingen in Zwolle vroeg ik om een stuk polyether van 8 x 110 x 60. “Vanmiddag klaar, kost €26,-)
Bij de kringloop aan de Veerallee kocht ik een 2e hands kinderdekbedhoes. Van de effen onderkant maakte ik een hoeslaken, van de bedrukte bovenkant een lakentje.

??????????????????????????????? ???????????????????????????????

Hier gaat elk kind toch lief slapen?

Hier gaat elk kind toch lief slapen?

???????????????????????????????

Ik kon het niet laten, een randje van konijnenkant

.

3 thoughts on “Lekker bezig

Geef een reactie

