Golfballen

Voor wie goed kijkt in de verte de Bass Rock.

Voor wie goed kijkt in de verte de Bass Rock.

De zon schijnt ’s morgens direct de tent in. 7:00 sta ik op. Ik wil wandelen, de camping af, linksaf naar het strand. Helaas is er een Golfclub, en de snobs blokkeren de route naar het strand.

IMG_6757

Hufters!

Toch heb ik mazzel, ik ben al bijna aan het eind van de kilometers lange golfballenclub en vind ik een weggetje naar het strand. Pootjebaden laat ik zitten aangezien ik mijn laatste paar schone sokken aan heb. Het ‘John Muir path’ loopt tussen de golfclub en het strand door.

???????????????????????????????

IMG_6763

Na enige tijd kan ik onze tent zien op de camping. Aan een van de golfballen vraag ik de kortste weg naar de camping. Het pad komt pas in Dunbar, kilometers verderop weer bij de bewoonde wereld. De kortste weg naar de camping is teruggaan. Ik ga terug voor mijn ontbijt.

???????????????????????????????

IMG_6774

Later de middag gingen we op stap oa naar North Berwick. Onderweg een fraai viewpoint van dit rotsblok.

2 thoughts on “Golfballen

Geef een reactie

