T-shirt voor Ken

???????????????????????????????

Ik verzamel Barbies die ik bij kringloopwinkels koop. Als kind kreeg ik er nooit een. Het is geen trauma, maar nu vind ik het leuk om ze kopen als ik een mooie vind. Meestal zijn ze bloot en/of slecht gekleed, thuis naai of brei ik iets beters voor ze. Waarom? Ik vind het gewoon leuk. Wie weet krijg ik nog een stel Barbie minnende kleindochters. Vrijdag vind ik bij de kringloop aan de Veerallee eindelijk een echte Ken. Even afrekenen.

Bij de kassa.

Caissière:        “Eén man; Een euro vijftig”
Ik:                    “Dit is Ken!”
Caissière:        “De echte Ken?”
Ze bestudeert de pop en zoekt het Mattel merkje.
Caissière:        “Ik had nog nooit een echte Ken”
Ik:                    “Dit is ook mijn eerste”
We lachen allebei.

Nu ga ik een T-shirt en vest voor hem maken

2 thoughts on “T-shirt voor Ken

Geef een reactie

