Oban Scallops

IMG_0058

Karin en haar collegae

(31/7/14) In Oban gaan we voor eten de haven in, op zoek naar iets met vis. Aan de Pier staat een Seafood wagen met een terras ervoor. Ik bestel ons eten en de serveerster zegt dat ze een naam nodig heeft……
Ik kijk haar niet begrijpend aan en ze legt uit,
“Like: My name is Karin and ….”
Het kwartje valt en ik antwoord,
“Right! But MY name IS Karin and” tot grote hilariteit van Karin en co in de wagen.

Vijf minuten later hoor ik “Karin! Its ready!”

IMG_0060

Mijn avondeten. Scallops met de eeuwige chips.

IMG_0061

Squat lobster tails. Met …..

9 thoughts on “Oban Scallops

  1. In sommige koffiezaken wordt nu je naam op de beker geschreven.
    Ik blijf het een rare manier van klantvriendelijkheid vinden.
    De radioactief groene erwtjes vind ik ook een bijzonderheid.
    Gestampt vind ik de erwtjes gewoon bizar.

    Jullie hebben wel een luxe versie van Fish and Chips gegeten in Oban.

    Smakelijke groet,

  2. Daar at ik ook. Die man daar is de eigenaar. Die man zit altijd er zo bij. Grappig om dit nu te zien. De wiskey van Oban vond ik, tot mijn verrassing, best lekker.

  3. Pingback: We zijn in Schotland 13) MacGillivray’s (ook een lastige naam) | Kaatjevliet's Blog

Geef een reactie

