Kwikstaartje op bezoek – Wildlife II

???????????????????????????????Voor ons avond eten haal ik boodschappen bij de Asda. Ik heb zin in veel groente en dat krijg je bij de take away niet. In het gras maak ik een grote salade. Een en ander valt in het gras.

???????????????????????????????Na het eten zitten we voor de tent in het gras. Zomaar opeens loopt er een kwikstaartje tussen de pannen door en doet zich tegoed aan gemorste snippertjes wortel alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Alsof wij er helemaal niet zijn. Ad heeft een broekzak camera en maakt foto’s. Helaas ligt mijn mooie camera 2 meter verder in mijn rugzak. Ik wil niet opstaan en het kwikstaartje wegjagen.

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? IMG_1647

 

 

 

De volgende morgen ± hoor ik gerommel als ik lig te lezen. Zwarte gestalten lopen langs het venster van de voortent. Een groepje kraaien inspecteert ons serviesgoed.

3 thoughts on “Kwikstaartje op bezoek – Wildlife II

Geef een reactie

