Luna II

???????????????????????????????Kwam het door de echte levende lapjes kat op mijn schoot? Opeens kreeg ik het idee: ik wilde een lapjeskatknuffel maken. Lapjes beren had ik al vaker gemaakt. Waarom geen kat? Voor een patroon zocht ik op Internet, maar dat viel heel erg tegen. Pas een paar dagen later vond ik een patroon wat mij bruikbaar over kwam.

Nieuwe patronen test ik altijd met een goedkoop stukje textiel om te zien of het een uitvoerbaar patroon is. Niet zelden kom ik er halverwege achter dat het patroon niet past, niet klopt, of een combinatie van beiden.

Ik had nog een paar T-shirts van Ad die hij had laten bedrukken met tekst met spelfout. Dat leverde de donkerdonkerdonker blauwe kat op. Daarna probeerde ik het met spijkerstof van een afgedankte spijkerbroek.

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

???????????????????????????????

Ik vind haar zeer fotogeniek. En ik noem haar Luna II

 

4 thoughts on “Luna II

  1. Pingback: Luna II heet nu Kitty. | Kaatjevliet's Blog

Geef een reactie

