Nieuwe keuken?

 

20161208_12530820161208_142315

 

 

 

20161208_14234920161208_172022

Ad klust zelden. Ad klust heel graag. Hoe dat kan, tja een kwestie van inspiratie en beschikbare projecten.

Bijna 3 jaar geleden ging ik op zoek naar een loopfietsje voor mijn kleinzoon die bijna één zou worden. Op marktplaats staan ze te kust en te keur en ik zocht er een uit bij een verkoopster die op loopafstand woonde. Deal gemaakt en ik ging mijn loopfietsje halen. Ik belde aan en niet de verkoopster deed open maar haar zoon van 12. Hij wist ervan, vroeg minder geld dan was afgesproken en ik nam mijn Ernieloopfiets mee. Die thuis onder het harde licht van de Tl-buis in de garage in duidelijk minder goede staat was dan beloofd in de advertentie. img_0973

Ik was teleurgesteld in mijn aankoop, de verkoopster was boos dat ze te weinig geld gekregen had maar terwijl wij aan de telefoon steggelden was Ad allang begonnen met schuren en plamuren en was daarna het liefst meteen naar de Grote Schuur in Oldebroek voor een potje rode verf. Uiteindelijk kreeg ik mijn zin, Ernie heeft mij €10,- gekost.

Kleinzoon is nu bijna 4 en een aspirant kok. In de kringloop winkel van Zwolle-Zuid stond een schattig keukentje. Maar wegens ruimtegebrek in hun kleine appartement lieten we het staan. Het was ook hier en daar kapot. Vandaag stond het er nog steeds. Hmm, zou echtgenoot hier nog wat van kunnen maken? Fotootje geappt, hij zag het helemaal zitten. Met de auto keerden we terug en namen het mee. En passant een passend pannetje gevonden waarmee het vermiste aanrechtbakje geïmproviseerd vervangen kan worden.

Wordt vervolgd,

 

Geef een reactie

