Het was vreselijk niet gezellig

(De terugreis per trein verliep rampzalig. 22:45 bracht

Rene Scheffer Helena en mij naar het station, HALF TWEE was het op de klok van de Peperbus toen ik door de zwolse binnenstad naar huis fietste. Half drie voor we naar bed gingen en half vier voor we sliepen. Juist Frans, maak je over ons maar geen zorgen…..)

 

 

Zaterdagmiddag eindelijk is het 20 november!

17:45 nam ik de trein naar Amersfoort. Laila had afgehaakt. Zwolly had ik meegevraagd…. ze werd bijna boos op me. Jacob zag ik ook niet op het station.

Ach, lekker lezen in de trein heeft ook wat.

In Amersfoort zag ik nog geen treinende bloggers, aangekomen op station Naarden‑Bussum ook niet. Richting Parklaan liep ik. Mijn richtingsgevoel is echt heel slecht, na 5 minuten (straatnaambordjes moeten ze gvd nog uitvinden daar in Bussum!) twijfelde ik ernstig of ik goed ging. Terug naar de plattegrond voor het station. Iemand stond al te kijken, zou dat…. jawel, voor ik iets kon zeggen herkende Helena mij. Nog een keer op zoek naar de Parklaan. Mijn twijfels waren overbodig ik was toch de goede kant op gelopen. Tot voorbij de rotonde had ik het helemaal correct op het netvlies. Hoe we toch in de verkeerde straat terecht zijn gekomen, geen idee.

Dat we liepen te praten had er natuurlijk helemaal niks mee te maken!

 

 

Heel veel mensen. Wie is er dan onbekende blogger, oude bekende blogger en wie is aanhang? Erna die net uit haar auto kwam herkende ik nog en zij had een partner bij zich. De vrouw naast Jacob moest zijn vrouw zijn, dat klopte ook. Beus herkende ik, Oliphant, Cor en Renee, makkie. Toen werd het koud, de deur ging open en er kwam een vrouw binnen met een donker halflang kapsel. Was dat Moedermethond? Ik voelde een hondebeest tegen mijn been kwispelen! Alleen de hond bleek een zwarte spaniel? Hee, geen Mo maar wie dan wel?

De moderator waagde zich in het hol van de leeuw! Wauw en dapper!

 

nu weet ik hoe Prometheus eruit ziet (die stripact had hij best mogen doen), Ina, 100_woorden, GP, Emma, Gooi boy, Annelies, Rene II

(sta je met Rene te praten zegt er iemand “IK ben Rene!”…..huh?)

Jan‑de‑Stripman, die er dus duidelijk jonger uitziet dan zijn avatar. Voor mijn gevoel sla ik nog wat bloggers over. Ook al is het nu 15:05, ik ben nog steeds niet wakker..

 

 

Hoe Frans en Madelon dat doen ik heb er geen woorden voor. Zingend vond ik ze nog sterker. Zoals verwacht kregen een paar afwezige bloggers een genadeloze analyse. Lachen! Maar de leukste was naar Glaswerk en 100_woorden. Waar Frans DE vraag stelde; waarom zijn die jongens vaak midden in de nacht op het blog in gesprek over foto’s? En waarom liggen ze dan niet in bed?????

 

In de nasleep van deze kwestie bleek dat hij zich ook over mij zorgen maakt. Teveel ovenschotels? Maar Frans je weet het toch wel? Liefde gaat door de maag!

 

 

Volgens plan A zou ik om 23:38 met de intercity naar Zwolle rijden en 00:14 aankomen ipv 01:30.

Intussen stroomde het station vol met voetbalhooligans,

Het werd pas lastig toen ze me in Zwolle niet uit wilden laten stappen,
altijd leuk om met de knoppen te kloten,
alleen, ik zat er helemaal doorheen…..
toen de deur weer voor mijn neus dicht ging
viel ik uit op zo’n manier

“Laat me GVD uitstappen!”

dat ze zomaar onder de indruk waren…..
“Laat die mevrouw er even uit joh!”
Fijn! 

 

 

 

 

Geef een reactie

