Valentijnsdag in London

Uitzicht vanuit the London Eye, het gigantische reuzenrad aan the Theems. Veel te snel hadden we het hoogste punt bereikt….

Verwend? Ja vreselijk verwend en dat is hartstikke leuk. We waren al veel te lang niet meer in het VK geweest. Zaterdag namen we de boot Hoek van Holland – Harwich voor een dagje London.

Wie de rest van de foto’s wil zien; die staan hier.

Dit bericht maakt deel uit van de groep(en)

Volgend artikel in dit blog

16reacties Volg reacties met RSS   aanbevelen Waarschuw de redactie Je moet inloggen om het bericht in een van je groepen onder te brengen Attendeer je vrienden Delen op nujij.nl Delen op ekudos.nl Delen op del.icio.us
Avatar van actuality actuality 16-02-2010 16:28
The London E Y E is gebouwd met Staal van de Firma Lubbers!!
Hollandia Staal…
En je moet Stalen Zenuwen hebben om daar in te gaan.

Groet à Voús…

Avatar van Fleur Fleur 16-02-2010 17:01
Hoe,op wat voor manier ben je verwend?
Ik ben zondag jl verwend.
Met pure aandacht.
Met heerlijke open gesprekken.
Met warmte en geluk.
@Actuality: Hij STaat er STevig!
Stalen zenuwen? Nee het zijn dichte capsules dan heb ik geen last van hoogtevrees. Waren het mandjes waarbij je over de rand zou kunnen kukelen DAN heb ik hoogtevrees en was ik er van zijn levensdagen niet in gegaan…..

@Fleur: Met een dagje London, en een vlucht met het reuzenrad met champagne….. daar kun je mij midden in de nacht voor wakker maken….. 😉

Avatar van coby coby 16-02-2010 18:53
Leuke invulling van jullie valentijnsdag, Karin.

Hartelijke groet, Coby

Avatar van Zwollywood Zwollywood 16-02-2010 18:55
Mooie trip Karin. Lekker genieten in Londen…..klein beetje mazzelaar ben je wel.
@Coby: ja vind ik ook 😉

@Zwolly ja moeten er even aan trekken maar op deze manier komen we deze winter opgeteld ook aan een 10-daagse Cruise!

Avatar van Zwollywood Zwollywood 16-02-2010 21:51
Ja een toendaagse hebben jullie opgeeld ook zeker gehaald. Leuke herinneringen geeft dat. Londen staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Avatar van ceesincambodja ceesincambodja 17-02-2010 06:31
Weinig sneeuw daar, Kaatje.
Jij hebt weinig last van hoogtevrees zie ik.

Ceesgegroetje

@Zwolly: London blijft bji ons gewoon op het lijstje staan. The London Eye is een echte aanrader!

@Cees: geen sneeuw, maar het was wel koud. Vooral aan het eind van de middag had het weer een verkleumend effect.
Ik heb alleen hoogtevrees als ik over een randje heen kan. In een gesloten bolletje doet het me niets!

Avatar van eva eva 17-02-2010 13:17
Dat is nog eens leuke manier om Valentijn te vieren!

gr eva

Avatar van Burro-Holanda Burro-Holanda 17-02-2010 16:41
Dat is duidelijk een topreis geweest!
Avatar van ron ron 17-02-2010 22:13
Kijk, dat is nog eens een leuke Valentine’s Day. Mooie foto’s. Die van de Big Ben vind ik het mooist.
@Eva: zet mij op de boot naar Engeland en ik heb het naar mijn zin 😉

@Burro-Holanda: Ik kan hem aanbevelen!

@ron: dank dank. We hebben de hele dag om de Big Ben heen gelopen.

Avatar van Greetje Greetje 18-02-2010 00:25
Leuk Karin zo’n verwen reisje,heb genoten van je foto’s.

Groet,
Greetje

Avatar van Jim Hasenaar Jim Hasenaar 21-02-2010 00:42
Lijkt me rottig slapen zo’n bed met een trap erop.
@Greetje: dank je

@Jim: ja je moet je fantasie wel gebruiken …….

Geef een reactie

